Za sve informacije i upite kontaktirajte nas na: info@danidi.hr

DANIDI, obrt za modu i dizajn, vl. Dalila Kovačević, Osijek, Matije Antuna Reljkovića 3 ( u daljnjem tekstu: Prodavatelj ) nudi mogućnost kupnje asortimana određenim pravnim ili fizičkim osobama ( u daljnjem tekstu: Kupac ) putem Interneta, odnosno na web adresi danidi.hr.

U onom trenutku kada Kupac potvrdi narudžbu i za nju dobije potvrdu elektronskim putem, smatra se da je Kupac upoznat i suglasan u potpunosti s Općim uvjetima poslovanja. Kupac će prije svake kupnje biti upućen na provjeru uvjeta poslovanja.

Ugovor o kupoprodaji se smatra sklopljenim kada je Kupac izvršio narudžbu i za to dobio potvrdu, a u slučaju da istu želi otkazati, Kupac to može učiniti najkasnije u roku od 30 minuta od zaprimanja potvrde narudžbe i to na način da zahtjev za otkazom pošalje na e-mail adresu info@danidi.hr.

Kupac može biti samo punoljetna i poslovno sposobna fizička i pravna osoba. U slučaju drugačijeg postupanja, Prodavatelj ne snosi odgovornost. 

Sve cijene prikazane u web trgovini izražene su u eurima i vrijede za plaćanje isključivo putem web trgovine. U cijenu nije uračunat trošak dostave i poštarine. Prodavatelj nije u sustavu PDV-a, te PDV nije obračunat temeljem čl. 90 st.1 i st.2 Zakona o PDV-u. Također, Prodavatelj zadržava pravo pogreške u opisu i fotografiji artikala nastale zbog ljudskog faktora.

Na uvjete poslovanja primjenjuje se Zakon o zaštiti potrošača i to posebno odredbe koje se odnose na Ugovor sklopljen na daljinu.

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača pisane prigovore primamo na adresu:

DANIDI, obrt za modu i dizajn, vl. Dalila Kovačević,
Matije Antuna Reljkovića 3,
31000 Osijek.

Prigovor nam možete uputiti i putem elektroničke pošte na info@danidi.hr. Na zaprimljene prigovore odgovoriti ćemo u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 15 dana od zaprimanja prigovora.

Vrste i načini plaćanja​

Cijene navedene na web shop-u su maloprodajne te su izražene u službenoj valuti Republike Hrvatske.

Prodavatelj može određene proizvode u određenim periodima stavljati na akcijsku prodaju. Svaka akcijska prodaja će imati rok trajanja. Kupac će o tome biti obaviješten na naslovnoj stranici webshopa i prilikom stavljanja proizvoda u košaricu.

U našoj web trgovini možete platiti transakcijski – putem virmana ili opće uplatnice. Nakon izvršene narudžbe, na Vašu e-mail adresu šaljemo potvrdu Vaše narudžbe sa uputama za plaćanje.
Važna napomena: Ponuda za uplatu vrijedi 3 radna dana od izvršene narudžbe.

Dostava i preuzimanje robe

Prodavatelj organizira dostavu naručenih proizvoda u suradnji s General Logistics Systems Croatia d.o.o. za usluge.

Isporuka naručenih proizvoda će biti obavljena u roku 3-5 radnih dana od vidljive uplate na računu za teritorij Republike Hrvatske, odnosno u roku 5-10 dana za ostale zemlje u koje vršimo dostavu. Zadržavamo pravo eventualnog kašnjenja u slučaju tehničkih i drugih poteškoća.  

Dostava se izvršava do ulaza u stambenu jedinicu (stan, kuću, poslovni prostor i slično) na adresi naznačenoj od strane Kupca, a istu je moguće organizirati na području Republike Hrvatske, BiH, Srbije, Crne Gore, Austrije, Njemačke i Slovenije.

Trošak dostave

Hrvatska – Dostava pojedinačnih narudžbi naplaćuje se po cijeni od 6,00 EUR.
Austrija, Njemačka i Slovenija – Dostava pojedinačnih narudžbi naplaćuje se po cijeni od 25,00 EUR.
BiH, Srbija i Crna Gora – Dostava pojedinačnih narudžbi naplaćuje se po cijeni od 56,00 EUR.

Stavka troška dostave sastavni je dio ukupne ponude kupcu.

Naručeni proizvodi bit će pakirani na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac se savjetuje prije preuzimanja pregledati pošiljku, a eventualna vidljiva oštećenja odmah prijaviti te odbiti primiti oštećenu pošiljku.

Kupac je obvezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu koju dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju. Prihvat robe potpisuje osoba koja je naznačena kao Korisnik prilikom naručivanja. Ukoliko bilo koja druga osoba preuzme robu na lokaciji, smatrat će se da je dostava uredno izvršena. U slučaju da Kupac robu ne zaprimi u dogovorenom roku, isti se moli Prodavatelja obavijestiti što je prije moguće e-mailom ili telefonom.

Popusti i akcije na asortiman​

Prodavatelj može određene proizvode u određenim periodima stavljati na akcijsku prodaju. Svaka akcijska prodaja će imati rok trajanja. Kupac će o tome biti obaviješten na naslovnoj stranici webshopa i prilikom stavljanja proizvoda u košaricu. Svaki popust ili akcija će imati kod koji će se unositi u košaricu. Prodavatelj može i ponuditi popust na ukupnu kupnju ili na gratis proizvod za kupnju određenog asortimana, a Kupac će za svaku takvu vrsti akcije dobiti obavijest unutar košarice.

Reklamacije i povrat novca

Ako niste zadovoljni proizvodom koji ste naručili, možete ga vratiti uz potpuni povrat novca, uključujući i iznos troškova dostave ako su ispunjeni uvjeti.

Svi vraćeni proizvodi moraju biti nekorišteni i u originalnom pakiranju.
Povrat novca i zamjena moraju se unaprijed dogovoriti sa Prodavateljem.
Ukoliko želite povrat novca, uz robu koja zadovoljava povrat potrebno je dostaviti kopiju računa i broj računa (IBAN) na koji vršimo povrat sredstava.
Povrat novca vršit ćemo u skladu sa zakonskim rokom od 14 dana (Zakon o zaštiti potrošača), odnosno nakon što proizvod primimo na adresu sjedišta:

DANIDI, obrt za modu i dizajn, vl. Dalila Kovačević,
Matije Antuna Reljkovića 3,
31000 Osijek.

Prilikom povrata proizvoda, Kupac je dužan prikladno zapakirati proizvod(e) u kartonsku kutiju kako bi se izbjeglo oštećenje proizvoda tijekom transporta. Ukoliko dođe do oštećenja jer Kupac nije zaštitio proizvod prilikom pakiranja (npr. vraćene proizvode zamotane u običan papir ili u vrećicu), povrat novca ili zamjena neće biti prihvaćeni.

Kupac je dužan izvršiti povrat robe bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana sklapanja ugovora.


KRIVI PROIZVODI ili NEISPRAVNI PROIZVODI

U slučaju oštećenja prilikom isporuke, krivo isporučene robe ili neispravnog proizvoda (tvornička pogreška), molimo da nas kontaktirate e-poštom na info@danidi.hr u roku od 2 (dva) radna dana od primitka pošiljke.

Sve reklamacije ćemo riješiti u najkraćem mogućem roku. 

Jednostrani raskid ugovora​

Sukladno članku 77, stavak 1. Zakona o zaštiti potrošača, Kupac može bez navođenja razloga jednostrano raskinuti Ugovor u roku od 14 (četrnaest) dana od datuma dostave robe Kupcu na adresu. 

Kupac nema pravo na jednostrani raskid Ugovora ako mu je usluga u potpunosti ispunjena, a ispunjenje je započelo uz njegov izričit prethodni pristanak te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid Ugovora ako mu usluga bude potpuno ispunjena.

Sukladno članku 77., stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača, Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Vraćeni proizvod mora biti u originalnom pakiranju sa pripadajućim sadržajem i računom. Prodavatelj utvrđuje uvjete povrata – postotke umanjenja iznosa povrata Kupcu uslijed umanjenja vrijednosti proizvoda.

Unutar roka od 14 dana, Kupac je dužan obavijestiti Prodavatelja o raskidu Ugovora i to na jedan od sljedećih načina:

  1. Da pisanim putem napravi bilo kakvu izjavu o raskidu ugovora u kojoj jasno navodi podatke o narudžbi, nazivu proizvoda, osobnim podacima kupca te IBAN ( uz obavezno ime vlasnika računa) na koji želi da se izvrši povrat s naznakom u naslovu da je riječ o jednostranom raskidu ugovora. Takvu izjavu je potrebno poslati poštom na adresu:
    DANIDI, obrt za modu i dizajn, vl. Dalila Kovačević,
    Matije Antuna Reljkovića 3,
    31000 Osijek.
  2. Da popuni obrazac za raskid ugovora iz priloga, i isti dostavi na adresu:
    DANIDI, obrt za modu i dizajn, vl. Dalila Kovačević,
    Matije Antuna Reljkovića 3,
    31000 Osijek.

Prigovor se može uputiti i putem elektroničke pošte na info@danidi.hr.

Nakon odabira jedne od dvije opcija raskida, Kupac je dužan o vlastitom trošku dostaviti robu na koju se odnosi raskid osobno Prodavatelju ili putem dostavne službe. Prilikom povrata robe, Kupac je dužan prikladno zapakirati proizvod(e) u kartonsku kutiju kako bi se izbjeglo oštećenje proizvoda tijekom transporta. Ukoliko dođe do oštećenja jer Kupac nije adekvatno zaštitio proizvod prilikom pakiranja (npr. vraćene proizvode zamotane u običan papir ili u vrećicu), povrat novca ili zamjena neće biti prihvaćeni.

Prodavatelj nije odgovoran za eventualne probleme s dostavnom službom koje mogu nastati prilikom povrata proizvoda.  

Nakon što Prodavatelj zaprimi dokument o raskidu i ustanovi da vraćeni proizvod zadovoljava sve uvjete povrata, o tome će obavijestiti Kupca i u roku od 14 dana od zaprimanja izvršiti povrat sredstava na račun koji je Kupac naveo u izjavi ili obrascu.

Kupac nema pravo na jednostrani raskid Ugovora u slučajevima koje propisuje Zakon o zaštiti potrošača (roba koja je izrađena po specifikaciji kupca, lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe, zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave, predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima i ostalo). Cjelovite informacije vezane uz pravo kupca na jednostrani raskid ugovora možete pronaći u Zakonu o zaštiti potrošača.